Hello, how's life?

by 07.28 0 komentar
Hello blog! How's life?
Maybe you're wondering why did I used "how's life" instead "how are you"?
Well, because it means I'm wondering what have you done in those range of time not only "basa basi" that the answer is ALWAYS "baik, kamu?", it's so boring. 

Seriously.

Seberapa banyak dari kita yang masih pakai "apa kabar" daripada "bagaimana hidupmu" sebagai awal "basa basi", there're a lot difference between them actually, such as :

Aku : "hai, apa kabar?"
Kamu : "baik, kamu gimana?"
Aku : "baik juga"
Kamu : "....."
Aku : "....."
Kamu : "....."
Aku : "....."

Gitu aja terus sampe gue punya grand piano. #lhacurcol
 Aannnddd, here's if we use how's life thing :

Aku : "hai, bagaimana hidupmu"?
Or
Aku : "hai, tell me about your life"
Kamu : "gue lagi blablablablablabla nih, lo gimana? Eh gue pernah denger tentang blablablabla"
Aku : *cerita terus*
Kamu : *cerita terus*

Yha, memang sih ga dijamin kalo bakal cerita terus, but at least we appreciate what have they done in those past year when we don't meeting them.

Semua orang pasti suka cerita tentang kehidupannya, even if it was good or bad and we open talk like that so we can contribute (?) in their lives. Bukan ikut campur sih, seenggaknya itu salah satu hal yang bisa ningkatin relasi kita.

That's it, my other random post.
Bye blog, I'll see you in another time!

Farahiya (R) Adhani

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 komentar: